Perchè duvemu bisognu di usà un purificatore d'aria per benefiziu a nostra salute di respirazione, allergie, ecc

As known as hot selling mimi plug in “air vitamins”

1 plug in purificatore d'ariao "vitamine da l'aria", i purificatori d'aria dotati di tecnulugia di ioni negativi sò diventati sempre più populari cum'è un modu per migliurà a qualità di l'aria interna. Ci sò sfarenti tippi di purificatori d'aria, includenu purificatori d'aria in terra

Purificatore d'aria à 2 piani                                                     Portable desktop air purifier

3 purificatori d'aria di desktop portatili

L'ioni negativi sò creati quandu e molécule in l'aria scontranu l'una cù l'altru è si caricanu. Queste particelle cariche attranu polvera, polline, spore di muffa, batteri è altri contaminanti di l'aria cum'è u fumu è a caspa di l'animali chì ponu causà odori sgradevoli. Trappulendu sti contaminanti in u filtru di un purificatore d'aria equipatu di tecnulugia di ioni negativi, aiuta à riduce a so cuncentrazione in l'ambiente circundante per una respirazione più sana.

A tecnulugia di ioni negativi hè stata aduprata per decennii per aiutà à pulisce l'aria in casa è uffiziu. Hè soprattuttu benefica per quelli chì soffrenu d'allergii o asma, postu chì aiuta à caccià l'allergeni cum'è u polline chì ponu innescà i sintomi. In più di riduce l'allergeni in l'ambienti di a casa, i ioni negativi sò ancu stati trovati per riduce u nivellu di stress da a produzzione di l'hormone di u sensu di u sensu chjamatu serotonina è endorfine chì prumove a rilassazione è l'umore miglioratu - un grande benefiziu quandu travaglia assai ore in casa!

U generatore d'ozonu pò esse usatu per sterilizà l'aria è l'acqua, chì hè multifunzione cù u generatore d'ozonu muratu utilizatu in cucina.

4 generatori d'ozonuL'ioni negativi è l'ozonu ùn eliminanu micca solu e particelle dannuse; ponu ancu aiutà à luttà contra i germi scumpressendu i virus in cumpunenti innocu prima ch'elli entrenu in i nostri corpi per inalazione o cuntattu nantu à e superfici. A ricerca mostra chì l'esposizione à alti livelli di ioni negativi pò ancu rinfurzà l'immunità contr'à e malatie cum'è u friddu o a gripe mentre migliurà i beneficii per a salute generale, cum'è una qualità di sonnu megliu per via di e tossine ridutte in l'atmosfera intornu à noi. 

In generale, l'investimentu in un purificatore d'aria equipatu hè una decisione sàvia se vulete ambienti interni più puliti, liberi da potenziali periculi per a salute causati da inquinanti di l'aria cum'è a terra, acari di polveri è particelle di fumu inseme cù germi cum'è virus o batteri chì flottanu in attesa di vittime senza sospetti! Non solu stu tipu di dispusitivu furnisce una prutezzione assai necessaria contr'à l'irritanti, ma i so effetti calmanti nantu à u corpu di a mente facenu vale a pena ogni centesimu spesu per mantene a vostra famiglia salvu da u male!


Tempu di Postu: Feb-24-2023