Vulete respirà aria fresca in invernu ?

L'inquinamentu internu in l'invernu face chì parechji cunsumatori si sentinu mal di testa. L'epidemia di gripe invernale, i batteri è i virus in casa sò diffusi, a scarsa resistenza à i zitelli è à l'anziani face chì i zitelli si ammalinu facilmente. È in l'invernu, ùn pudete micca sceglie d'apre a finestra per a ventilazione, dopu tuttu, ci hè un ventu fretu fora per accoglievi. Dunque, unu di i modi più faciuli per piglià una boccata d'aria fresca hè di cumprà un purificatore d'aria.

 

U cuncepimentu unicu permette à l'aria interna di furmà rapidamente una circulazione à 360°, assorbe a polvera, u PM2.5, a formaldeide è altre sustanze, è purifica efficacemente l'aria. À u listessu tempu, per ùn influenzà micca l'utilizatori, u rumore di a modalità di sonnu hè bassu cum'è 48db, affinchì l'utente possi dorme tranquillamente.

 

Ch'ellu sia messu in a camara da letto o in u salottu, ùn occuperà micca un spaziu troppu grande, pò avè l'effettu chì adorna l'ambiente domesticu à u listessu tempu. Per visualizà a situazione di l'aria in modu più intuitivu, e luci indicatrici rosse, aranciu è verdi sò state piazzate apposta in cima per riflettà u cambiamentu di a qualità di l'aria interna.

 

In invernu caldu in casa, vulete respirà una boccata d'aria fresca, u purificatore d'aria Guanglei hè una bona scelta per voi!

图片1


Data di publicazione: 15 di nuvembre di u 2019