Guanglei 2021 Novu Design Mini Purificatore d'Aria Ionicu UV HEPA Plug-in.

Per fermà a diffusione, usemu attualmente maschere mediche, guanti, disinfettanti è kit di prutezzione Covid, ma a ghjente s'hè ancu rivolta àpurificatori d'ariaper a risposta. Cum'è un purificatore d'aria filtra u fumu è a polvera, certi pensanu chì puderia ancu caccià u virus. Dunque, oghje vulemu risponde à a quistione: i purificatori d'aria Crusaders ci ponu prutege da u novu coronavirus? A risposta hè "IÈ", hè vera.

U virus Corona hè trasmessu per via di i punti di cuntattu è di e goccioline respiratorie, l'OMS hà ancu cunfirmatu a pussibilità chì u Covid 19 sia un virus trasmessu per via aerea. Quandu e persone starnutiscenu o tussiscenu, liberanu goccioline di fluidu in l'aria chì cuntenenu acqua, mucus è particelle virali. L'altre persone respiranu tandu ste goccioline, è u virus l'infetta. U risicu hè più altu in i spazii interni affollati cù una scarsa ventilazione.

In u 2021, Guanglei porta una nova ghjunta "Mini Plug-in HEPA UV Ionic".Purificatore d'ariaHà un forte sistema di purificazione 4-1.

1. Filtrazione Ultra Violeta (UV)

Sicondu diverse ricerche, a luce UVC à largu spettru uccide i virus è i batteri, è hè attualmente aduprata per decontaminà l'attrezzatura chirurgica. A ricerca in corsu mostra ancu chì l'irradiazione UV hà a capacità di assorbe è di inattivà u virus SARS-COV inseme cù H1N1 è altre ceppe cumuni di batteri è virus.

2. Vera filtrazione HEPA

A filtrazione HEPA cattura efficacemente e particelle di a dimensione (è assai più chjuche) di u virus chì causa COVID-19. Cù un'efficienza di 0,01 micron (10 nanometri) è più, i filtri HEPA filtranu e particelle in a gamma di dimensioni di 0,01 micron (10 nanometri) è più. U virus chì causa COVID-19 hà un diametru di circa 0,125 micron (125 nanometri), chì rientra perfettamente in a gamma di dimensioni di e particelle chì i filtri HEPA catturanu cù un'efficienza straordinaria.

3. Generatore di ioni negativi

L'usu di un generatore di ioni negativi aiuta à prevene efficacemente l'influenza trasmessa per via aerea. L'ionizzatore genera ioni negativi, carichendu negativamente e particelle/gocce d'aerosol presenti in l'aria è attraendule elettromagneticamente versu una piastra collettrice caricata pusitivamente. U dispusitivu permette pussibilità uniche per una rimozione rapida è simplice di u virus da l'aria è offre pussibilità di identificà è prevene simultaneamente a trasmissione aerea di i virus.

4. Filtrazione di carbone attivatu

I purificatori d'aria utilizanu un lettu di carbone attivatu per eliminà i contaminanti è l'impurità, utilizendu l'adsorbimentu chimicu. U carbone attivatu hà proprietà speciali chì li permettenu di eliminà i cumposti organici volatili (COV), l'odori è altri inquinanti gassosi da l'aria.

 

 


Data di publicazione: 28 dicembre 2020