Dopu chì u smog hà abbandunatu a vista di a ghjente, assai persone anu avutu un atteggiamentu scetticu versu i purificatori d'aria. Pensavanu chì ùn ci era bisognu di cumprà purificatori d'aria. Ùn sintianu micca discomfort quandu respiravanu fora ogni ghjornu, ma l'arrivu di u Covid-19 hà fattu chì a ghjente ci pensassi di novu. Ci hè una dumanda per ellu. U purificatore d'aria pò eliminà efficacemente l'H1N1 è ottene l'effettu di disinfezione è sterilizazione.
In u purificatore d'aria, ci hè un filtru HEPA H13, chì pò filtrà efficacemente inquinanti à livellu di 0,03 micron, cumpresu l'H1N1; a macchina hè dotata di una lampada ultravioletta UV, è u plasma pò distrughje è tumbà i virus. Ch'elli sianu usati in case, imprese o lochi publichi, i purificatori d'aria, cum'è un tipu d'apparecchi elettrici ligati à a salute respiratoria, ghjocanu un rolu pusitivu in u miglioramentu di a qualità di l'aria interna.
Attualmente, ci sò parechji tippi di purificatori d'aria nantu à u mercatu, cum'è i purificatori fotocatalizzatori, i purificatori à ioni negativi, i purificatori à carbone attivatu, i purificatori d'aria à ozonu, i purificatori d'aria HEPA, ecc. U numeru di persone chì soffrenu di malatie respiratorie cuntinueghja à cresce, è u sistema immunitariu di i zitelli è di l'anziani hè bassu. I purificatori d'aria ponu migliurà l'aria in casa.
Data di publicazione: 16 d'aprile 2021










