À chì serve un purificatore d'aria?

I grandi tippi puderanu cunnosce stu vocabulariu, ma avete veramente pensatu à a funzione di stu purificatore? Questa cosa hè veramente efficace? Quantu hè efficace in u trattamentu di u formaldeide?

U purificatore d'aria pò rilevà è trattà l'inquinamentu di l'aria interiore è di formaldeide in a dicurazione, è purtà aria fresca in a nostra stanza. Questi includenu shu. Unu hè di stallà efficacemente varie particelle inalate sospese in l'aria cum'è polvere, polvere di carbone, fumu, impurità di fibre, caspa, polline, ecc., Per evità malatie allergiche, malatie oculari è malattie di a pelle. U secondu hè di tumbà è distrugge in modu efficace e batterie è virus in l'aria è nantu à a superficia di l'oggetti, mentre si elimina u pelu mortu, u polline è altre fonti di malatie in l'aria, riducendu a diffusione di malatie in l'aria. U terzu hè di rimuovere efficacemente l'odore stranu è l'aria inquinata emessi da chimichi, animali, tabacchi, vapori d'oliu, cucina, decorazione, spazzatura, ecc., È rimpiazzà l'aria interiore 24 ore à ghjornu per assicurà un cicculu virtuosu di aria interiore. U quartu hè di neutralizà efficacemente i gasi nocivi emessi da cumposti organici volatili, formaldeide, benzene, pesticidi, idrocarburi di nebbia è vernici, è in listessu tempu uttene l'effettu di riduce u disagiu fisicu causatu da inalazione di gas nocivi.


Precauzioni per l'usu di u purificatore d'aria

1. In u stadiu iniziale di u funziunamentu di u purificatore d'aria, hè cunsigliatu di operà à u livellu massimu di u volumu d'aria per almenu 30 minuti, è poi adattate à altri livelli per ottene un effettu di purificazione d'aria rapida.

2. Quandu si usa un purificatore d'aria per rimuovere i contaminanti di l'aria esterna, si consiglia di tene e porte è e finestre in un statu relativamente sigillatu u più pussibule per evità a riduzione di l'effettu di purificazione causatu da una grande quantità di circolazione interattiva di interni è aria esterna. Per l'usu à longu andà, l'attenzione deve esse pagata à a ventilazione periodica.

3. S'ellu hè adupratu per purificà l'inquinamentu gassosu di l'internu cù bai dopu a decurazione (cum'è formaldeide, stupidu, toluene, ecc.), Si consiglia di aduprà dopu una ventilazione efficace.

4. Sostituite regolarmente o pulite u filtru per assicurà l'effettu purificatore di u purificatore d'aria è evitendu in listessu tempu u scaricamentu secondariu di inquinanti adsorbiti da u filtru invalidu.

5. Prima di accende u purificatore d'aria chì ùn hè micca statu adupratu dapoi un bellu pezzu, verificate a pulizia di u so muru internu è u so statutu di filtru, fate u travagliu di pulizia currispundente, è rimpiazzate u filtru se necessariu.

Dittu chistu, credu chì parechji amichi chì anu acquistatu purificatori in casa soie ponu guardà a rotazione di i so contatori elettrichi, è u so core pò esse estremamente cumplicatu!




Tempu di posta: Jan-11-2021