O le a le aoga o le faamamaina o le ea?

O tama lapoʻa atonu e masani i lenei 'upu, ae na e mafaufau moni e uiga i le gaioiga o lenei faʻamama? E aoga tele lenei mea? O le a le aoga i le togafitiga o formaldehyde?

E mafai e le faʻamama ea ona iloa ma togafitia le ea i totonu ma le paʻu o le formaldehyde i le teuteuina, ma aumai le ea fou i totonu o le matou potu. E aofia ai ma le shu. Tasi o le faʻaleleia lelei vaega eseese o loʻo taofia i totonu o le ea e pei o le efuefu, pefu o le koale, asu, mea le mama o le fiber, faʻasusu, poleni, ma isi mea, e 'alo ese ai mai faʻamaʻi, faʻamaʻi mata ma maʻi o le paʻu. Lona lua o le fasiotia lelei ma faʻatamaʻia siama ma siama i le ea ma luga o mea faitino, aʻo aveʻesea le fasia mate, poleni ma isi mafuaʻaga o faʻamaʻi i le ea, faʻaititia le sosolo o faʻamaʻi i le ea. Lona tolu o le aveʻese lelei o le manogi uigaese ma le eleelea o le ea e faʻatupuina e vailaʻau, manu, tapaa, asu o le suauʻu, kuka, teuteuga, lapisi, ma isi, ma suia le ea i totonu e 24 itula i le aso e faʻamautinoa ai le taʻamilosaga mama o le ea i totonu. O le lona fa o le faʻamamaina lelei o kasa oona faʻaleagaina mai le gaosia o meaola, formaldehyde, benzene, pesticides, mist hydrocarbons, ma vali, ma i le taimi lava e tasi ia ausia le aafiaga o le faʻaititia o le faʻaletonu tino mafua mai i le manavaina o kasa leaga.


Lapataiga mo le faʻaaogaina o le ea faamama

1. I le amataga laʻasaga o le faʻagaioiga o le ea faʻamama, e fautuaina e faʻagaioia i le maualuga o le maualuga o le maualuga o le ea mo le itiiti ifo i le 30 minute, ona fetuʻunaʻi lea i isi tulaga ia maua ai le vave faʻamamaina o le ea aafiaga.

2. A faʻaogaina le ea faʻamama e aveʻese ai fafo ea filogia, e fautuaina e taofi faitotoʻa ma faʻamalama i se tulaga faʻamaufaʻailoga tele i le tele e mafai ai e aloese mai le faʻaititia o le faʻamamaina aafiaga mafua mai i le tele aofaʻi o fesoʻotaʻiga fesoʻotaʻi o totonu ma ea i fafo Mo se taimi umi faʻaaoga, tatau ona totogia le vaʻai taimi masani.

3. Afai e faʻaaoga e faʻamama ai le filogia o kasa i totonu o le fale i le bai pe a uma ona teuteuina (pei o formaldehyde, valea, toluene, ma isi), e fautuaina e faʻaaoga ina ua maeʻa le ea lelei.

4. Faʻaauau ona sui pe faʻamama le faamama ina ia mautinoa le faʻamamaina o le faamamaina o le ea ma i le taimi lava e tasi ia aloese mai le faʻamamaina lona lua o mea faʻamalosi na faʻapipiʻiina e le faʻamama le aoga.

5. Ae e leʻi kiina le faʻamama ea e leʻi faʻaaoga mo se taimi umi, siaki le mama o lona pa i totonu ma le faʻamamaina tulaga, faia le faʻamamaina tutusa galuega, ma suia le faamama pe a tatau ai.

I le taʻua ai o lenei mea, ou te talitonu o le tele o uo oe na faatauina faamamaina i o latou fale atonu o matamata i le taamilo o a latou lava eletise mita, ma o latou loto ono faigata tele!




Taimi Post: Ian-11-2021