Cume respira aria pulita

Sempre di più attenzione hè stata focalizata nantu à l'effetti negativi nantu à a salute di l'inquinamentu di l'aria esterna è interna, soprattuttu quest'annu per via di Covid 19. Tuttavia, sapete chì qualsiasi tossine o inquinanti rilasciati in casa sò apprussimatamente 1.000 volte più propensi à esse respirati di qualcosa liberatu fora. Quasi u trè per centu di u pesu mundiale di e malatie hè attribuibile à l'inquinamentu di l'aria interiore. Datu chì parechji di noi passanu finu à u 90 per centu di a nostra vita à l'internu, vale a pena d'investisce l'energia per mantene l'aria interna pulita.

Cumu migliurà è mantene a vostra aria interna pulita?

U purificatore d'aria hè una bona scelta per tutti di mantene l'aria interna fresca è pulita.

Mentre sceglite u purificatore d'aria, avemu bisognu di nutà a specificazione

U veru filtru HEPA pò rimuovere più di 99,97 & particelle chì anu un diametru di 0,03 mm (circa 1/200 di u diametru di i capelli),
u filtru à carbone attivatu pò eliminà l'organismu è l'inquinante, assorbe è elimina l'odori è u gas tossicu, cù l'effettu di purificazione di e merci.
Sieve moliculare altu, accelera a decomposizione di gasi dannosi.
L'uscita di ioni negativi à alta concentrazione, benefizianu assai a salute di e persone è a rutina d'ogni ghjornu, chì ponu facilità a crescita di u corpu è a prevenzione di e malatie.
Sterilizazione UV, uccide a maiò parte di u microoganisimu, di u germe, ecc.

Sottu hè USA Amazon vendita calda UV HEPA purificatore d'aria, veramente bella scelta per a casa è l'uffiziu.

hkgfdgf


Tempu di posta: Nov-04-2020