Chì duvemu fà contr'à COVID 19

Sapemu tutti chì e persone di u mondu sanu piglianu a vaccinazione contr'à u COVID 19. Significheghja chì simu abbastanza sicuri in l'avvene? In realtà, nimu ùn pò assicurà chì quandu pudemu travaglià è esce liberamente. Pudemu ancu vede chì ci hè un mumentu duru davanti à noi è avemu bisognu di nutà per pruteggervi in ​​interni è fora.

Chì duvemu fà avà?

1. Uttenite un vaccinu COVID-19 u più prestu pussibule, se hè pussibule. Per pianificà u vostru appuntamentu di vaccinazione COVID-19, visitate i fornitori di vaccini servizii di pianificazione in linea. Se avete dumande nantu à a pianificazione di u vostru appuntamentu di vaccinazione cuntattate direttamente un fornitore di vaccinazione.

2. Portate una maschera facciale quandu site fora ancu voi avete a vostra vaccinazione. Covid-19 ùn sparirà micca in pocu tempu, per prutege bè voi è a vostra famiglia, purtendu una maschera facciale quandu fora hè veramente necessariu.

3. Aduprate purificatore d'aria in casa. Cum'è una cundizione respiratoria, COVID-19 si diffonde ancu per e gocce. Quandu a ghjente starnutisce o tossisce, liberanu goccioline di fluidu in l'aria chì cuntenenu acqua, mucus è particule virali. Altre persone allora respiranu queste goccioline, è u virus li infetta. U risicu hè u più altu in i spazii interni affollati cù una povira ventilazione. Sottu hè un purificatore d'aria pupulare cù filtru HEPA, anione è sterilizazione UV.

1) A filtrazione HEPA cattura in modo efficiente particelle di dimensioni (è assai più chjuche di) u virus chì provoca COVID-19. Cù efficienza di 0,01 micron (10 nanometri) è sopra, i filtri HEPA, filtranu e particelle in a gamma di dimensioni di 0,01 micron (10 nanometri) è sopra. U virus chì provoca COVID -19 hè di circa 0,125 micron (125 nanometri) di diametru, chì rientra direttamente in a gamma di dimensioni di particella chì i filtri HEPA catturanu cun efficienza straordinaria.

2) L'usu di un filtru ionizante in un Purificatore d'Aria aiuta à prevene efficacemente l'influenza trasmessa da l'aria. L'ionizatore genera ioni negativi, rendendu particule in aria / goccioline di aerosol caricate negativamente è elettrostaticamente li attira à una piastra di raccolta caricata positivamente. U dispositivu permette possibilità uniche per a rimozione rapida è simplice di u virus da l'aria è offre possibilità per identificà è impedisce simultaneamente a trasmissione di virus in aria.

3) Sicondu diverse ricerche, a luce UVC à spettru largu uccide virus è batteri, è hè attualmente aduprata per decontaminà l'attrezzatura chirurgica. E ricerche in corso mostranu ancu chì l'irradiazione UV hà a capacità sia di assorbe sia di inattivà u virus SARS -COV cun H1N1 è altre ceppi cumuni di batteri è virus. 

Ogni interessu in più nantu à u purificatore d'aria, benvenutu à cuntattateci per più dettagli è sconti.

newdsfq
Newsday

Tempu di posta: Apr-23-2021