Un purificatore d'aria pò tumbà COVID-19?

Cù a diffusione di u COVID-19, hè diventatu un cunsensu per portà maschere quandu surtite. Dunque, in l'ambiente interiore induve a ghjente si riunisce in edifici di uffici, grandi centri commerciali, alberghi, ristoranti, ecc., L'esperti suggerenu chì l'apertura di e finestre per a ventilazione hè u modu più economicu. Ma chì duvemu fà senza apre e finestre per a ventilazione? U Centru Municipale di Pechinu per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie hà enfatizatu chì i purificatori d'aria sò utili durante l'epidemie.

Un purificatori d'aria pò tumbà COVID-19

I sperti anu signalatu chì l'aria hè senza dubbitu unu di i mezi di trasmissione più impurtanti in a diffusione di u virus, cusì "a salute di l'aria" hè assai impurtante in a lotta contr'à l'epidemica. A ghjente deve evità d'andà in lochi densamente populati. A megliu misura preventiva hè di stà in casa, per chì a diffusione di u COVID-19 pò esse evitata à u più grande. Ma ch'ellu sia in casa o riallocu, u prublema di a "salute di l'aria" in casa hè un cuntenutu chjave chì ùn pò micca esse ignoratu per u mumentu.

L'ozone pò tumbà efficacemente u virus di l'epatite, u virus di a gripe, SARS, H1N1, ecc. È pò ancu curà e malatie respiratorie. UV pò tumbà tutti i generi di microorganismi, cumpresi virus, spore, bacillu, fungu, micoplasma, ecc. elimina in modu efficace u 99,97% di e particule àeree quant'è 0,3 microni

Un purificatori d'aria pò tumbà COVID-191


Tempu di posta: Jun-01-2021