Cù a diffusione di COVID-19, hè diventatu un cunsensu di purtà maschere quandu si esce. Dunque, in l'ambiente internu induve a ghjente si riunisce in edifici d'uffizii, grandi centri commerciali, hotel, ristoranti, ecc., l'esperti suggerenu chì apre e finestre per a ventilazione hè u modu u più ecunomicu. Ma chì duvemu fà senza apre e finestre per a ventilazione? U Centru Municipale di Pechino per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie hà enfatizatu chì i purificatori d'aria sò utili durante l'epidemie.
L'esperti anu signalatu chì l'aria hè senza dubbitu unu di i mezi di trasmissione più impurtanti in a diffusione di u virus, dunque a "salute di l'aria" hè assai impurtante in a lotta contru l'epidemia. A ghjente deve evità d'andà in lochi densamente popolati. A megliu misura preventiva hè di stà in casa, affinchì a diffusione di COVID-19 possi esse evitata à u più grande livellu. Ma ch'ella sia in casa o in travagliu di rifacimentu, a questione di a "salute di l'aria" interna hè un cuntenutu chjave chì ùn pò esse trascuratu in questu mumentu.
L'ozonu pò tumbà efficacemente u virus di l'epatite, u virus di l'influenza, a SARS, l'H1N1, ecc. è pò ancu trattà e malatie respiratorie. L'UV pò tumbà tutti i tipi di microorganismi, cumpresi virus, spore, bacilli, funghi, micoplasmi, ecc. Un bon purificatore d'aria pò rimuovere efficacemente u 99,97% di e particelle presenti in l'aria finu à 0,3 micron.
Data di publicazione: 01 di ghjugnu 2021









