Mafai e se tagata faʻamama ea ona fasiotia le COVID-19?

Faatasi ai ma le salalau o le COVID-19, ua avea ma maliega autasi e fai ufimata pe a o fafo. O le mea lea, i totonu o le fale siosiomaga e potopoto ai tagata i ofisa ofisa, faleoloa tetele faʻatau, faletalimalo, faleʻaiga, ma isi. Ae o le a le mea e tatau ona tatou faia e aunoa ma le tatalaina faʻamalama mo ea? O le ofisa tutotonu o le taulaga o Beijing mo le puleaina o faamaʻi ua faamamafa mai faapea o le faamamaina o le ea e fesoasoani tele i taimi o faamai.

Mafai e se tagata faʻamama ea ona fasiotia COVID-19

Ua faʻailoa mai e tagata popoto, o le ea e le taumateina o se tasi lea o faʻasalalauga taua e pito sili ona taua ile salalau o le siama, o lona uiga ole "soifua maloloina ole ea" e taua tele ile finauina ole faʻamaʻi. Tagata e tatau ona 'alo' ese i le o atu tele nofoaga. O le auala e sili ona lelei e puipuia ai o le nofo i le fale, ina ia mafai ona 'aloese mai le salalau o le COVID-19 i se tulaga silisili. Ae pe o le fale poʻo rework, le mataupu o le "ea ea" i totonu o le fale o se autu mataupu e le mafai ona le amanaʻiaina i le taimi nei.

E mafai e le osone ona fasiotia lelei le siama o le hepatitis, siama o le fulū, SARS, H1N1, ma isi. aveese faʻamalieina 99.97% o vaʻalele ea laʻititi e pei o le 0.3 microns.

Mafai e se tagata faʻamama ea ona fasiotia COVID-191


Taimi Post: Jun-01-2021