Novu Lanciamentu di u Purificatore d'aria è Acqua Ozonica Ionica

 

Ùn ci vole micca à scurdà si chì a salubrità tradiziunale hè 2000 volte menu efficace di i trattamenti à l'ozone, chì anu in più l'avantaghju di esse 100% eculogichi.
L'ozone hè unu di i più putenti agenti sterilizanti di u mondu, hè ancu unu di i sterilizatori più sicuri è più puliti postu chì dopu à 20-30 minuti l'ozone si trasformerà automaticamente in ossigenu, purtendu micca inquinamentu à l'ambiente circundante!
U Ministeru di a Salute talianu, cù u protocolu n. 24482 di u 31 di lugliu di u 1996, hà ricunnisciutu l'usu di l'Ozone cum'è Difesa Naturale per a sterilizazione di l'ambienti cuntaminati da batteri, virus, spore, muffe è acari.
U 26 di ghjugnu di u 2001, a FDA (Food and Drug Administration) ammette l'usu di l'ozone cum'è agente antimicrobicu in a fase gassosa o in una soluzione acquosa in i prucessi di produzzione.
U documentu 21 CFR parte 173.368 hà dichjaratu l'ozonu cum'è un elementu GRAS (Generalmente Ricunnisciutu cum'è Sicuru) chì hè un additivu alimentariu secundariu sicuru per a salute umana
L'USDA (Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti) in a Direttiva FSIS 7120.1 approva l'usu di l'ozone in cuntattu cù u pruduttu crudu, finu à i prudutti freschi cucinati è i prudutti appena prima di l'imballu
U 27 d'ottobre 2010, u CNSA (Cumitatu per a Sicurezza Alimentare), un organu tecnicu cunsultativu chì opera in u Ministeru di a Salute talianu, hà espressu un parè favorevule nantu à u trattamentu di l'ozone di u aria in ambienti di furmagliu di furmagliu.
À u principiu di l'annu 2021, Guanglei hà lanciatu un novu "Purificatore d'aria è acqua ozonicu ionicu", cù alta pruduzzione anionica è sfarenti modi di ozonu per un funziunamentu differenziale cutidianu.

SPECIFICAZIONE
Tipu: GL-3212
Alimentazione: 220V-240V ~ 50 / 60Hz
Potenza d'
Uscita ozonica: 600mg / h Uscita
negativa: 20 milioni di pezzi / cm3
5 ~ 30 minuti timer per modalità manuale
2 fori à u spinu per appendà nantu à u muru
Lavatrice di Frutta è Verdura: Elimina i pesticidi è i batteri da i prudutti freschi
Stanza hermetica: Elimina l'odore, u fumu di tabaccu è e particelle in aria
Cucina: Elimina a preparazione è a cucina (cipolle, agliu è oliu di pesce è fumu in aria)
Annimali: Elimina odore di l'animali domesticu
Armadiu: Tumbà i batteri è a muffa. Elimina l'odore da l'armadiu
Tappeti è mobili: Elimina i gasi dannosi cum'è u formaldeide emanatu da i mobuli, a pittura è a moquette L'
ozone pò tumbà in modu efficace e batterie è virus, è pò eliminà l'impurità organiche in l'acqua.
Pò eliminà l'odore è esse adupratu ancu cum'è agente sbiancante.
U cloru hè adupratu assai in a pratica di trattamentu di l'acqua; genera sostanze dannose cume u cloroformu in u prucessu di trattà l'acqua. L'ozone ùn genererà micca Cloroformu. L'ozone hè più germicida chì u cloru. Hè statu ampiamente adupratu in e piante d'acqua in i SU è l'UE.
L'Ozone Chimicu pò rompe i ligami di i cumposti organichi da mischjà da novi cumposti. Hè ampiamente adupratu cum'è ossidante in l'industria chimica, benzina, fabbricazione di carta è farmaceutica.
Perchè l'ozone hè un disinfettante sicuru è putente, pò esse adupratu per cuntrullà a crescita biologica di urganismi indesiderati in i prudutti è l'equipaggiamenti aduprati in l'industria di trasfurmazione di l'alimentu.
L'ozone hè particularmente adattatu à l'industria alimentaria per via di a so capacità di disinfettà i microorganismi senza aghjunghje sottoprodotti chimichi à l'alimentu trattatu o à l'acqua di trasfurmazione di l'alimentu o à l'atmosfera in cui hè conservatu l'alimentu.
In e soluzioni acquose, l'ozone pò esse adupratu per disinfettà l'attrezzatura, trattà l'acqua è l'alimenti è  neutralizà i pesticidi.
In forma gassosa, l'ozone pò agisce cum'è cunservatore per certi prudutti alimentari è pò ancu igienizà i materiali di imballu di l'alimentu.
Alcuni prudutti chì sò attualmente cunservati cù l'ozone includenu ova durante u frigorifero,

 

frutti è ligumi freschi è frutti di mare freschi.
TIPI
HOME TIPI
ACQUA cure
ALIMENTO INDUSTRIA CULTURAL


Tempu di posta: Jan-09-2021